Catalogue ECTS

Relations Internationales

Catalogue ECTS

Retour

DEG

Master 2 of Business Administration International Business

Code
Intutulé du cours Market research and analysis
Crédits 5
Période S3 du au
Type de cours Obligatoire - Cours Magistral 24h00, Travaux Dirigés 12h00
Niveau de cours avancé
Professeur
Objectifs du cours This course provides a comprehensive introduction to marketing research, and discusses key concepts, processes, and techniques, as well as their applications. Students gain an appreciation for the breadth and depth of the subject and its significance for a business enterprise, whether a start-up or an established company.
Prérequis Niveau : M1
Contenu du cours This course provides students the key methods and tools of the project management
Références bibliogaphiques De référence - Meredith, Jack R., Project management: A managerial approach, Paperback
Méthodes d'enseignement cours magistraux , travaux dirigés
Méthodes d'évaluation Examens écrits ou examens oraux , Essai, étude de cas, dossier
Langues d'enseignement ANGLAIS
Lieux Angers